19.6.12

Souvenirs from Lille

Tässä näitä ostoksia Lillestä nyt sitten. En ottanut (lue:jaksanut ottaa) kuvia ne päällä mutta kyllä ne varmasti täällä vilahtelee vielä myöhemmin enemmän kuin kerran :-) Me tähdättiin siihen että käydään vain sellasissa kaupoissa joita ei ole Antwerpenissä. Se ei ollutkaan niin vaikea tehtävä kuin aluksi ajateltiin, koska siellä oli monen monta sellaista mitä täältä ei löydy!! Mä löysin kaikki (paitsi ehkä ton laukun) ranskalaisista kaupoista, joten hyvä minä! Tosta tuo mekko oli -50% ja samoin tuo pinkki paita (joka muuten on toiselta puoleta ihan vain pinkki eli se on noin räikeä vain etupuolelta). En mä nyt ihan köyhä sentään ole, jos jo sitä ajattelit, kun kaikki noi maksoi yhteensä noin 80€ ;-) Sitten matkaan tarttui myös ranskalaisia keksejä, macaroneja.. mmmm.. :-D

// Here's a collage of the things I bought in Lille. I didn't take (read: was too lazy) any pictures with the clothes on me but I am sure you will come across them once or twice later :-) We aimed to shop only in stores that we don't have in Antwerpen which wasn't as hard as we thought at first cuz there were many many unknown stores for me!! I found all (except for maybe that bag) at a French chain, so go me !! The dress was -50% and also the pink shirt (which is only like that from the front, the backside is just plain pink). I am not totally poor now, in case you were wondering, they all cost together about 80€ ;-) Then I also bought some French cookies, macarons... mmm :-D
I already ate a few before I remembered to take a pic - Söin jo pari ennen kuin muistin ottaa kuvan :D

Onko joku muukin näin hulluna raitoihin kuin minä tällä hetkellä ?? :-)

Is someone else also as obsessed with stripes as I am at this moment ?? :-)

No comments:

Post a Comment

Hit me with a comment in English, suomeksi or in het nederlands! :-)