4.3.13

Proof of sun

Otin pari kuvaa aamulla ja illalla taivaasta että en vaan unohda loppuviikosta kun sataa, että kyllä se kevät sieltä tulee!! :-)

Olen saanut kolme haastetta jo enkä vielä ole saanut aikaiseksi vastata niihin mutta meinaan työstää niitä tässä viikolla aina kun on aikaa että saatte sitten ihmetellä mun vastauksia! 

//  I took a few pictures of the sky in the morning and in the evening  so I won't forget that the spring is coming when it starts to rain at the end of the week!

I've been challenged three times already but I haven't done the posts yet. I will work on those challenges during the week so maybe soon you can wonder my answers to them!



 

2 comments:

  1. Nii teil on siel pikkusen juu lämmintä! Nimimerkillä, mun naama irtoo tässä pakkasessa 86!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ensi viikolla se on sitten ohi mutta kyl me nautittiin näistä parista päivästä :-)

      Delete

Hit me with a comment in English, suomeksi or in het nederlands! :-)