6.6.12

Hair problems

Mä olen tässä joku viikon verran painiskellut taas elämää suurempien asioiden kanssa. Angelo aina kiusaa kun mulla on aina niin oikeita murheita haha... Eli mä olen ajatellut että pitäiskö mun kasvattaa mun hiukset taas pitkiksi, vaikka tohon olkapäille asti? Mulla oli ennen aina pitkät hiukset mutta nyt parisen vuotta olen mennyt tässä lyhyessä, todella helpossa kampauksessa. Mä en nyt muista mistä se lähti että mä mun hiukset leikkasin lyhyeksi mutta voi johtua hyvinkin siitä että alko häiritsemään kun ne olivat koko ajan tiellä.

Mulla oli aina tapana pitää mun hiuksia kiinni. Mulla on niin ohuet hiukset että ajattelin aina että ei se sovi mulle kun mulla on hiukset auki. Nyt kun ne on ollu lyhyet ni olen jopa värjännyt raitoja (kuparin ja blondin värisiä)! Kukahan olis uskonut että lähden siihen kierteeseen ;-) 

Mulla olis tässä nyt vähän uudempaa ja vanhempaa kuvaa. Harmikseni en löytänyt siis kuvia missä mulla olis ollut hiukset auki muuta kui noi muutamat. Uusin kuva on noista tuo yläreunassa vasemmalla oleva, eli ei minkään mallinen puolipituinen pehko (tai paremminkin joku linnunpesä). Ähh.. Ja varsinkin kun parturi sanoi että siihen menee 2 vuotta ennen kuin se on hartioille, ni melkein tekee mieli luovuttaa heti alkuun. Onko teillä mielipidettä?

EDIT: Voit jättää kommentteja ilman rekisteröitymistä klikkaamalla kohdasta "comment as" -> "anonymous". 

Lyhyet hiukset johtaa 3-2!

 I've been thinking about something bigger than life again for the past week.. Angelo always makes fun of me cuz of my worries haha.. Well anyway, I've been wondering if I should let my hair grow back long again, like until my shoulders? I've always had long hair but for the past few years I've been going around in this short, easy one. I don't remember why I cut it short in the first place but I think it was because I thought it was constantly in the way. 

 I've always kept my hair closed. I thought that cuz I had such flat hair instead of such nice wavy one, that it didn't fit me to keep it open and loose. Now that it's short I have even dyed it with highlights (copper&blonde). Who would have thought that I'd do that :-D

So above I've placed some photos throughout the years. The newest one is the one on the upper left corner, where my hair has no shape or anything, like a bird's nest :-D My hairdresser sweetly pointed out that it will take 2 years to grow it until my shoulders, so I am really planning on giving up. What do you guys think? 

EDIT: You can leave comments without registrating by clicking on "comment as" -> "anonymous"

Short hair is leading with 3-2!

10 comments:

  1. I like you more with short hair.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hup I'll go to the hairdresser then :-)

      Delete
  2. I second Angelo, keep it short!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyy bro, looks like short hair is winning!

      Delete
  3. Väittäsin, että ei mee paria vuotta et olkapäille asti kasvaa. Ehkä vuosi maks. Että mikä jottei kuule beibi! Sun pitäis kokeilla vääntää jotain kiharoita/lainehia. Vosi olla aika ihanat tollasten nättien korvisten kanssa mitä sulla on :)!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mäkin ajattelin että kaksi vuotta on aivan liian kauan että ei sit kyl jaksa odottaa ja kasvattaa! Mut jos vuosi menis ni kyl mä siihen pystyisin :) Mä haluaisinkin jotain laineita, sellasia kun sulla oli yhessä postauksessa :D

      Delete
    2. well , i adore long hair. and they fit u soo good. i give 10 vote's for long hair again :)

      Delete
    3. Ten votes noted :D Now it's fifty fifty, so don't know what to do hmm...

      Delete
  4. Hanna,

    I would say go for short and sexy, like I told you at work :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your vote, Astrid :-D Maybe I will go to the hairdresser tomorrow.. ;-)

      Delete

Hit me with a comment in English, suomeksi or in het nederlands! :-)